Homenatge al professor Salvador Cardona Foix.

Informació de protecció de dades

Responsable del tractament Universitat Politècnica de Catalunya

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona. ETSEIB

escola.etseib@upc.edu

Dades de contacte del delegat de protecció de dades Universitat Politècnica de Catalunya
Finalitat del tractament F006 Organització de seminaris, congressos, jornades i cursos (consentiment)

F009 Publicacions institucionals de la UPC (memòries, notícies, imatges, etc.)

Homenatge al professor Salvador Cardona Foix.

Legitimació Consentiment.
Destinataris Amb el seu consentiment explícit, les seves dades de contacte, a la entitat o persones que organitzen l'esdeveniment.
Drets de les persones Sol·licitar l'accés, la rectificació o supressió, la limitació del tractament. Oposar-se al tractament. Portabilitat de les dades.
Termini de conservació Mentre sigui necessari per a qualsevol dels propòsits que es descriuen en la nostra política de conservació.
Reclamació Si no ha estat satisfet l'exercici dels seus drets, pot presentar una reclamació davant APDCAT: apdcat.gencat.cat