FEBRER A L’ETSEIB 2017

16a edició. DEL 30 DE GENER AL 3 DE FEBRER DE 2017
FEBRER A L’ETSEIB 2017

L’Escola organitza la setzena edició del Febrer a l’ETSEIB. Es tracta de jornades adreçades a l’estudiantat com a complement de la seva formació, en les quals participen destacades empreses i institucions de diferents àmbits. Enguany es celebrarà del 30 de gener al 3 de febrer de 2017.

El conjunt d’activitats programades comprèn: visita al Centre de Cicle de Combinat de Gas Natural Fenosa a El Port de Barcelona; visita a Mecalux a Cornellà de Llobregat, líder en el mercat mundial de sistemes d’emmagatzematge, amb més de 50 anys d’experiència; visita a Hewlett Packard a Sant Cugat del Vallès, centre mundial del negoci en impressió en 3D i visita al Centre Tècnic de SEAT a Martorell; Workshop organitzat per Accenture sobre Supply Chain; seminari sobre orientació professional organitzat pel Sr. Santiago Tarín, Head hunter que forma part de l’associació AB Valores i Excel·lència; seminari organitzat per l’EIC (Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials de Catalunya) i impartit pel Sr. Francesc González, ex alumne de l’ETSEIB sobre quins aspectes tenen en compte les empreses per seleccionar talent; seminari Gas Natural sobre la situació actual i futura de l’energia i seminari impartit per UPC Alumni sobre com et pots preparar per al Forum ETSEIB d’empreses 2017.

Consulta el programa per inscriure't a les activitats

Encara queden places per algunes activitats!!

Totes aquestes activitats tenen un reconeixement de crèdits ECTS per a l’estudiantat de l’ETSEIB, dins el concepte de Cultural*, d’acord amb la relació de:

• 30 hores d'activitats = 1 crèdit ECTS

*L'estudiantat assistent a les activitats del Febrer a l'ETSEIB 2017 haurà de signar el full de control d'assistència i en finalitzar cada activitat, haurà d'emplenar una enquesta de satisfacció.