Bloc optatiu del Màster Universitari en Enginyeria de l'Energia

• Els estudiants d'aquesta titulació poden fer 15 ECTS del bloc de formació optativa comú del pla d'estudis cursant crèdits d'assignatures optatives o pràctiques curriculars optatives entre el Q2 i el Q3 del màster un cop superats 30 ECTS del màster sense comptar els crèdits dels complements de formació o un treball dirigit en un departament de l'Escola.
  • Aquesta titulació preveu que es puguin reconèixer un màxim de 15 ECTS optatius per experiència professional acreditada i/o títols propis. Entre ambdós conceptes no es pot superar el 15% dels crèdits de la titulació, sens perjudici del nombre mínims de crèdits que s'han de superar per tenir dret a l'expedició del títol. Si s'han fet pràctiques o treballs dirigits no es pot reconèixer l'experiència professional.