Q1. Estudis de MÀSTER. 1a matrícula. Nou accés

En aquesta pàgina tens tota la informació que necessites per matricular-te

Documentació matrícula

Estudiants que hagin cursat el grau en una escola de la UPC, no hauran de lliurar la documentació presencial.

Per a la resta d'estudiants, la documentació ORIGINAL o amb signatura digital, i una còpia s'haurà de lliurar presencialment al SIAE (Servei d'Informació i Atenció a Estudiants), uns dies abans de la matrícula:

• Fotocòpia DNI, NIE o passaport.
        • Currículum Vitae.
        • Certificat anglès nivell B2 (Taula de certificats acreditatius d'idiomes).
        • Expedient acadèmic oficial on constin les assignatures cursades amb les qualificacions i el nombre de crèdits/hores de cadascuna i amb la nota mitjana global.
        • Títol que dóna accés al màster o bé el comprovant d'haver-ne pagat els drets d'expedició.

IMPORTANT: Tots els documents expedits en països fora de l'Espai Europeu d'Educació Superior han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la corresponent postil·la.

Si has de fer algun canvi de document d'identitat (DNI, NIE, cédula d'identitat, passaport), recorda pujar-lo a l'apartat Entrada de documentació de e-Secretaria.

Consulta la documentació que cal aportar pels descomptes de matrícula i puja-la a l'apartat Entrada de documentació de e-Secretaria.

Informació acadèmica per a la matrícula

A partir del 6 de setembre podràs consultar el dia i hora de matrícula a l’apartat Matrícula - Condicions de matrícula de l’e-Secretaria.

Què has de saber abans de matricular-te

Si vols domiciliar o fraccionar la teva matrícula consulta Com tramitar el pagament domiciliat o fraccionat.

Quan et costarà? Tens dret a beca? Com es pot pagar?

La matrícula es fa i es paga quadrimestralment. En la primera matrícula et descomptaran el 300€ d'avançament de matrícula.

Matrícula online (NO Presencial) a través de l'e-Secretaria

8 de Setembre

Fes l'automatricula el dia i a l'hora assignats a la teva e-Secretaria.

Selecciona la Dedicació a Temps Complet en els estudis de màster.

Estudiants amb admissió als Màsters, que hagin de cursar complements de formació, d'acord amb la resolució definitiva d'admissió, han de superar els complements de formació durant el primer curs acadèmic del Màster.

Estudiants de nou accés al màster hauran de superar un mínim de 15 ECTS durant el primer any.

Sessió d'acollida

Dia: 7 de setembre a les 10h

Lloc: Sessió online en català

Lloc: Online English session

Guia d'informació sobre calendaris i horaris

Guia sobre Recursos Digitals (Atenea, e-Secretaria, Demana)

Sessió d'estrangeria per l'Oficina de Mobilitat Internacional

Dia: 12 de setembre a les 11h

Lloc: Aula Capella (estudiants UE)

Aula 28.8 (estudiants NO UE)

Taller biblioteca

Dia: 12 de setembre a les 12h

Lloc: Aula Capella (sessió en anglès)

Aula 28.8 (sessió en espanyol)

Carnet UPC

El carnet de la UPC t’identifica com a membre de la comunitat universitària, és digital i està disponible des de l’App UPC. Et permet gaudir de descomptes i avantatges, l'accés a les biblioteques de la UPC, i a alguns dels seus serveis (préstec de llibres, de tauletes...)

La foto la pots carregar des d'aquest enllaç.

Pots tenir més informació a Identitat Digital UPC.

Inici de les classes

14 de setembre

Contacta

Atenció presencial: SIAE: de dilluns a divendres d'11 a 13:30 h.

mousse-icon.png  Atenció on-line: Demana ETSEIB

tel  Atenció telefònica:

Suport acadèmic a la matrícula: 93 401 56 54 - 93 401 68 58. Dies de matrícula de 9h a 14h.
    Incidències tècniques de l'aplicació d'automatrícula: 93 401 25 00 - 93 401 62 13 de 8h a 21h.