Q2. Estudis de MASTER. Estudiant amb matrícula anterior

En aquesta pàgina tens tota la informació que necessites per matricular-te

Consulta el dia i hora de matrícula a l'e-Secretaria

Disponible el dia abans de la matrícula

• 12 i 13 de febrer de 2024

Consulta la informació acadèmica

Consulta el Potencial de matrícula a l'e-Secretaria

Disponible a partir del 6 de febrer de 2024

Abans de la matrícula

Si no t'has matriculat el 2023/24-1 consulta el tràmit Autorització de matrícula.

Si vols matricular més crèdits dels permesos, fes una instància a través de l'e-Secretaria.
(si no es resol abans de la matrícula, matricula't i es gestionarà la seva modificació a posteriori).

Si vols domiciliar o fraccionar la teva matrícula consulta Com tramitar el pagament domiciliat o fraccionat.

Consulta la informació sobre preus públicsmodalitats de pagamentbeques i descomptes de matrícula.

IMPORTANT - estudiants amb condició de beca, cal que la matrícula estigui finalitzada el 16 de febrer de 2024.

Automatricula't

Disponible a partir del dia i hora assignats.

Si tens assignatures obligatòries suspeses o no presentades al Q1 (tardor) i vols optar a la reavaluació, has de matricular l'assignatura en el grup REAVA al Q2 (primavera), no té cap cost. Aquesta matrícula només dóna dret a fer la prova de reavaluació.

Recorda que per garantir una progressió adequada dels estudis, a l'hora de matricular-se de noves assignatures d'un curs qualsevol és necessari que la matrícula també inclogui totes les assignatures obligatòries suspeses amb nota inferior a 4, no presentades o no matriculades de cursos anteriors que s'imparteixin en aquell període lectiu.

Assignatures amb la part de laboratori superada
Estudiant que repeteixes una assignatura i que has superat la part de laboratori, pots mantenir la nota obtinguda del laboratori matriculant l'assignatura en els grup genèric 10, 20, 30...

Cal que consultis la guia docent de l'assignatura per validar les condicions en les quals es manté la qualificació del laboratori.

Matrícula addicional TFM (pròrroga)
Estudiant que has matriculat el TFM al Q1 (tardor) del curs 2023/24 i no has realitzat el dipòsit del treball, pots sol·licitar la matrícula addicional (pròrroga) del TFM obrint un Demana del 26 de gener al 2 de febrer de 2024.

IMPORTANT
 - En cas de no fer el dipòsit i la defensa del TFM en les dates previstes per a a la convocatòria de matrícula addicional (pròrroga), no podràs fer una nova matrícula al Q2 (primavera), hauràs de fer una nova matrícula al Q1 (tardor) del curs 2024/25 amb el recàrrec corresponent.

Pots consultar el calendari i tota la informació a l'apartat de Treball Fi de Màster.

Després de la matrícula

Variacions de matrícula fins al 23 de febrer de 2024

Un cop realitzada la matrícula, de manera excepcional i degudament justificada, podeu realitzar el tràmit per sol·licitar:

Inici de les classes

19 de febrer de 2024

Contacta

Atenció presencial SIAE: de dilluns a divendres d'11 a 13:30h i dimarts de 15h a 17:30h.

mousse-icon.png  Atenció on-line: Demana ETSEIB

tel  Atenció telefònica:

Suport acadèmic a la matrícula: 93 401 56 54 - 93 401 68 58. Dies de matrícula de 9h a 14h.
Incidències tècniques de l'aplicació d'automatrícula: 93 401 25 00 - 93 401 62 13 de 8h a 21 h.