2a convocatòria d'ajuts de la Càtedra Argos per l'any 2022. Sol·licituds fins al 25 d'octubre a les 14 h

En el marc de la cooperació entre el Consell de Seguretat Nuclear i la Universitat Politècnica de Catalunya, es publica la 2a convocatòria d'ajuts de la Càtedra Argos per l'any 2022 per a estudiants de grau, màster i doctorat de la UPC.

Els ajuts es divideixen en 5 conceptes descrits a les bases de la convocatòria.

• Poden sol·licitar els ajuts els estudiants de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) o estudiants de màster i doctorands de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) amb els estudis o titulació assenyalats a cada tipus d'ajut.
  • Les sol·licituds es presentaran als models que figuren a l'Annex, de forma telemàtica, mitjançant correu electrònic dirigit a lluis.batet@upc.edu amb còpia a merce.ginjaume@upc.edu indicant a l'assumpte Càtedra ARGOS 2022.

• Els sol·licitants hauran d'enquadrar la sol·licitud indicant el tipus d'ajut sol·licitat i la temàtica del projecte tenint en compte les propostes de la Taula 1 (consultar bases).
  • La sol·licitud haurà d'anar acompanyada del currículum del sol·licitant, de l'expedient acadèmic i de la documentació justificativa de la titulació exigida a l'ajut.
  • Les sol·licituds han de comptar amb el vistiplau d'algun professor o investigador de la UPC que pugui dirigir o tutelar el treball proposat.
  • El període de presentació de sol·licituds per als ajuts estarà obert fins al 25 d'octubre a les 14.00 hores de Barcelona.
  • Per més detall sobre la convocatòria i sol·licituds podeu descarregar les bases i els formularis següents:
     SOL·LICITUD D'AJUDES CÀTEDRA ARGOS 2a Convocatòria 2022