2a convocatòria d'ajuts de la Càtedra Argos per l'any 2024. Sol·licituds fins al 17 de juliol

En el marc de la cooperació entre el Consell de Seguretat Nuclear i la Universitat Politècnica de Catalunya, es publica la 2a convocatòria d'ajuts de la Càtedra Argos per l'any 2024 per a estudiants de grau, màster, doctorat i personal docent investigador de la UPC.

Els ajuts es divideixen en 7 conceptes descrits a les bases de la convocatòria.

• Poden sol·licitar els ajuts els estudiants de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) o estudiants de màster MNE o EMINE, i doctorant d'enginyeria nuclear de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) amb els estudis o titulació assenyalats a cada tipus d'ajuda.
  • Els ajuts de material inventariable estan restringits a personal docent i investigador de l'ETSEIB-UPC.
  • La sol·licitud haurà d'anar acompanyada del currículum del sol·licitant, l'expedient acadèmic i de la documentació justificativa de la titulació exigida a l'ajut.
  • Les sol·licituds han de comptar amb el vistiplau d'algun professor o investigador de la UPC que pugui dirigir o tutelar la feina proposada.
  • El període de presentació de sol·licituds per als ajuts estarà obert fins al 17 de juliol a les 14.00 hores de Barcelona.
  • Per fer més detall sobre la convocatòria i sol·licituds podeu descarregar les bases i els formularis de sol·licitud següents: - SOL·LICITUD D'AJUDES CÀTEDRA ARGOS 2a Convocatòria 2024