2a edició del programa "Particle Accelerators for Environment". Sol·licituds fins al 28 de febrer

Com poden els acceleradors de partícules abordar els problemes ambientals? Un repte de 10 dies per a equips multidisciplinaris de joves!

Participa en un repte finançat per la UE per imaginar noves solucions per abordar problemes ambientals mitjançant l'ús d'acceleradors de partícules. Aquest repte serà abordat per equips multidisciplinaris convidats a quedar-se, totes les despeses cobertes (*), durant 10 dies a l'Institut Científic Europeu (ESI) a la frontera França-Ginebra.

Per ajudar en aquesta tasca, s'oferiran als estudiants seminaris d'alt nivell sobre acceleradors de partícules, reptes ambientals i innovació, així com un entorn estimulant per debatre aquests temes.

Aquesta iniciativa és impulsada pel projecte I.FAST, finançat pel programa de recerca i innovació Horizon 2020 de la Unió Europea. Neix de la col·laboració històrica entre l'ESI, el CERN i altres socis per dirigir la Joint Universities Accelerator School.

Podeu trobar més detalls a: http://www.ifast-cbi.particle-accelerators.eu

• Qui pot sol·licitar?
    Les sol·licituds són benvingudes de tots els sol·licitants. Tindran preferència els estudiants de segon cicle d'estudis universitaris (normalment entre el 3r i el 5è curs d'universitat) i es prioritzaran els que estudien en universitats ubicades en països membres d'I.FAST.
  • Idioma:
    Totes les activitats es faran en anglès.
  • Com aplicar?
    Per sol·licitar omplir el formulari a: http://www.ifast-cbi.particle-accelerators.eu/application/
  • Termini d'inscripció:
    El formulari de sol·licitud s'ha de presentar abans del dilluns 28 de febrer a les 23:59, hora de Ginebra.
  • Calendari:
    28 de febrer de 2023: data límit de presentació de sol·licituds
    1 de maig: s'informa els sol·licitants seleccionats.
    3 de juliol: Trobada en línia, "Conèixer-se".
    5-22 de juliol: Cicle de seminaris en línia per conèixer els acceleradors i les seves aplicacions mediambientals.
    25 de juliol - 3 d'agost: Estada a l'Institut Científic Europeu d'Archamps (inclosa una visita al CERN).
    3 d'agost: Presentació al CERN i lliurament de premis.

* Les despeses de viatge en classe turista seran reemborsades amb un límit de 300 €.
  • Més informació