3 estudiants de l'ETSEIB entre els premiats del RecirculaChallenge2022

El passat 5 de maig es va celebrar la gala final del RecirculaChallenge2022 a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est de la UPC, i entre les persones que componien els equips guanyadors, va haver-hi fins a 3 estudiants de l'Escola.

• Els equips participants en la 4a edició del RecirculaChallenge havien de respondre al repte de l'alimentació sostenible.
  • L'Anna Espina, de l'Equip "E-Grosens", que va guanyar el 3r premi amb una proposta de sensors de baix cost per a l'optimització de recursos en l'agricultura.
  • En Carlos Saura i en Guillem Palmés, de l'equip "La Petjada", van guanyar el premi del públic (UPCArts) amb el projecte #MyPrint, mentoritzat pel prof. de l'ETSEIB Joaquim Minguella Canela, per capgirar el model de sistema alimentari i reduir les emissions de CO2 associades al consum.
  • En aquesta edició del 2022, a més dels guanyadors, hi han participat fins a 17 estudiants de l'ETSEIB en diferents equips: 6 a l'equip "PanTumaca" (també finalista), 1 a l'equip "Recyclops", 2 a l'equip "Re-Eats", 1 a l'equip "Eficiency&Go", 6 a l'equip "GrovETSEIB", i 1 a l'equip "ReCercle".
  • Més informació sobre els premis del Recircula Challenge 2022