41a Edició del Global Management Challenge. Inscriu-te abans del 10 de novembre

Participa en la competició més gran d'estratègia i gestió empresarial del món! Accepta el repte, Inscriu-te abans del 10 de novembre i demostra la teva habilitat dirigint empreses competint amb altres campions autonòmics i participant a la final internacional!
  • L'edició 2020 - 2021 de Global Management Challenge convida a tots els estudiants universitaris espanyols a aprendre a dirigir empreses en un entorn competitiu similar al d'una empresa real. El mercat està generat pel simulador GMC certificat per l'European Foundation for Management Development (EFMD) en Cursos d'Educació Online (EOCCS).
  • Després de l'èxit de la passada edició, en què van participar més de 2.500 estudiants d'universitats espanyoles, la Cambra de Comerç d'Espanya i Dynamic llancen una nova edició de la competició més gran d'estratègia i gestió empresarial del món basada en simulació.
  • Els estudiants aprendran a analitzar empreses, a crear quadres de comandament, a treballar de forma àgil amb fulls de càlcul, a treballar en equip i a prendre decisions, totes elles competències molt demandades en l'inici de les seves carreres professionals.
  • Inscriu-te abans del 10 de novembre
  • Guia del Global Management Challenge
  • Més informació al web del GMC (https://www.gmcspain.com/)

Inscripció a la 41a edició del GMC