Accepta el repte 4flow challenge Europe. Inscripcions fins a l'11 de març de 2024

Posa't a la pell d'un consultor de cadena de subministrament i guanya premis en metàl·lic per un total de més de 10.000 €
  • Del 8 d'abril al 7 de juny de 2024, es farà el concurs 4flow challenge Europe, organitzat per l'empresa 4flow on participaran estudiants de màster d'Alemanya, Àustria, França i Espanya.
  • El repte consistirà a resoldre un cas pràctic de sostenibilitat de la cadena de subministrament.
  • Cada equip dissenyarà una transformació sostenible de la cadena de subministrament, assegurant la viabilitat financera alhora que dona suport al negoci d'estudi de cas en el seu camí per convertir-se en un líder en sostenibilitat.
  • Els equips seran entrenats individualment per consultors experimentats de 4flow i aconseguiran informació sobre la vida diària a 4flow.
  • Els millors equips seran convidats a la final del 6 al 7 de juny de 2024, a l'oficina de 4flow a Hamburg, Alemanya, on presentaran la seva solució a un panell de jutges experts. Al final de la final, es donaran a conèixer els equips guanyadors i es lliuraran premis en metàl·lic per un total de més de 10.000 euros.
  • Durant les finals, els participants tindran l'oportunitat de connectar-se amb altres estudiants i amb consultors 4flow d'arreu d'Europa.
  • Inscriu-te amb el teu equip de 3 o 4 estudiants abans de l'11 de març de 2024.
  • Inscripcions a: https://www.4flow.com/4flow-challenge-europe/registration.html
  • Més informació sobre el repte 4flow challenge Europe.