Beca d'iniciació a la recerca en Enginyeria Mecànica. Inscripcions fins al 23 de setembre

Convocatòria de beca INIREC, per estudiants de grau i màster, centrada en la recerca i visibilitat de l'Enginyeria Mecànica i la sostenibilitat dels processos industrials.

Es busca un estudiant amb inquietuds/vocació per desenvolupar la seva trajectòria professional en l'àmbit de la recerca i la docència universitària relacionada amb l'Enginyeria Mecànica.

Per aquest motiu es proposa involucrar l'estudiant en el projecte ECOMEC, que consisteix en fer visible la recerca en l'àmbit de l'Enginyeria Mecànica relacionada amb l'estalvi i la sostenibilitat energètica de processos industrials, problemàtica rellevant a solucionar abans del 2030 i contemplada dins els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

La planificació és que la beca INIREC pugui tenir continuïtat a posteriori amb la sol·licitud per part del candidat a una beca de doctorat.

arxivat sota: