Com gestionar la carrera professional i trobar feina a l'era COVID-19. Webinar ETSEIB Alumni / Dones Politècniques el dimarts 7 de Juliol a les 18 h

Participa en un nou seminari en línia organitzat pels clubs ETSEIB Alumni i Dones Politècniques amb la participació d'experts en recursos humans i selecció, per oferir recomanacions sobre la recerca de feina i la gestió de la carrera professional en l'època post COVID-19.
  • 7 de juliol, a les 18h

Amb la participació de:

• Ignasi Rafel Celada, soci director general de "Talman Group"
  • Laura Sala, sènior consultant engineering de Randstad
  • Rodrigo Véliz De La Quintana, soci director de "The Mill and Partners Headhunters"

Per poder accedir al webinar cal que facis la teva inscripció a la sessió. En resposta. Rebràs un missatge amb les indicacions sobre com hauràs d'accedir i amb quina plataforma de videoconferència.

Inscripció a la sessió en línia "Com gestionar la carrera professional i trobar feina a l'era COVID-19"