Comunicat sobre afectacions en algunes destinacions de mobilitats del quadrimestre 2021-1 a causa de la pandèmia de COVID-19

Comunicat de la direcció de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona

Arran de la pandèmia de COVID-19 i les circumstàncies que se'n deriven, i, atès que algunes universitats sòcies han decidit cancel·lar les mobilitats d'estudiants tant entrant com sortint previstes per al quadrimestre de tardor del curs 2021-2022, la direcció ha acordat:

Que els estudiants amb plaça concedida per al quadrimestre de tardor del curs 2021-2022, les mobilitats dels quals hagin estat cancel·lades per la universitat de destinació, no seran reubicats en una nova universitat. Els alumnes afectats per aquesta circumstància podran posposar la mobilitat al quadrimestre de primavera, sí així ho permet la universitat de destinació. En cap cas es preveu una reserva de plaça en la futura convocatòria de mobilitat.