Comunicat sobre mobilitats 2020-2021/2

Nota informativa en relació amb les mobilitats d'estudiants per al quadrimestre de primavera del curs 2020-2021

Arran de la pandèmia de COVID-19 i les circumstàncies que se'n deriven, i, atès que moltes universitats sòcies han decidit cancel·lar les mobilitats d'estudiants tant entrants com sortints previstes per al quadrimestre de primavera del curs 2020-2021, la direcció ha acordat:

• 1. Que els estudiants amb plaça concedida per al quadrimestre de primavera del curs 2020-2021, les mobilitats dels quals hagin estat cancel·lades per la universitat de destinació, no seran reubicats en una nova universitat. Els alumnes afectats per aquesta circumstància podran concórrer en les convocatòries de mobilitat del curs 2021-2022 (sempre que compleixin amb els requeriments de les places de les convocatòries). En cap cas es preveu una reserva de plaça de les esmentades futures convocatòries.
  • 2. Aquells estudiants, les mobilitats dels quals no s'hagin anul·lat podran renunciar a la plaça de mobilitat concedida per al quadrimestre de primavera del curs 2020-2021 i, tanmateix, podran concórrer en les convocatòries de mobilitat del curs 2021-2022 (sempre que compleixin amb els requeriments de les places de les convocatòries i sense patir cap tipus de penalització pel fet d'haver renunciat a la mobilitat prevista en el curs actual).