Convocatòria de 12 beques per col·laborar en activitats de promoció dels estudis de grau de la UPC. Sol.licituds fins el dia 1 de març de 2021.

El Servei de Comunicació de la UPC convoca 12 beques d'aprenentatge, adreçades a estudiantat de grau dels diferents àmbits de coneixement d'estudi de la UPC, per col·laborar en activitats de promoció dels estudis de grau:

• Codi 5396
  • Estudiants de grau o màster (que hagin cursat grau a la UPC) dels centres de la UPC amb habilitats comunicatives.
  • Participar en les xerrades informatives de presentació general de la UPC a centres educatius, fires i jornades d'orientació organitzades per diferents institucions, sessions d'informació específiques d'estudiants i dels diferents àmbits de coneixement que estem programant des del Servei de Comunicació..
  •  5 h setmanals preferentment al matí i, ocasionalment alguna tarda, segons l'organització i demanda d'activitats.
  • Format virtual amb Google Meet, o plataformes similars. En el cas que la situació sanitària ho permeti, també es preveu la realització d'alguna presentació amb assistència presencial a les instal·lacions de la Universitat, no oberta al públic i retransmesa per internet.
  • L'import brut proporcional a cobrar serà de 122,83€ bruts (a descomptar Seguretat Social i IRPF).
  • Inici a mitjans de març i tindrà una durada de 3 mesos.
  • Sol·licituds fins al  01/03/2021. Enllaç per inscriure's:  https://millot.upc.edu/CONV/indexBeques/beaLis
  • Incompatibilitats: La beca és incompatible amb qualsevol altra beca d'aprenentatge i també qualsevol altra beca de recerca i conveni de cooperació educativa
arxivat sota: