El curs de BEST Barcelona "Grasp the future: Hands on with HP!" protagonista a Fulls d'Enginyeria

El curs organitzat per l'associació d'estudiants de la UPC que s'integra en l'associació BEST, consistia en la realització d'un projecte enfocat a l'enginyeria biomèdica

BEST i els seus cursos

• BEST Barcelona és una associació d'estudiants de la UPC que s'integra en l'associació internacional d'estudiants de carreres tècniques present a 96 universitats europees i en un total de 33 països. Organitza cursos acadèmics i no-acadèmics i la competició d'enginyeria més gran d'Europa.
  • Els cursos BEST són una oportunitat única per als estudiants de la UPC. BEST Barcelona t'obre les portes a Europa perquè puguis aprendre, viatjar, conèixer gent de tot arreu i millorar el teu anglès a la vegada que t'ho passes genial. Allotjament, àpats, transport... tot a càrrec dels organitzadors del curs. No t'hauràs de preocupar per res!