L'equip BCN eMotorsport de l'ETSEIB representarà a la UPC en les competicions FS Germany 2021 i FS Austria 2021

BCN eMotorsport participarà aquest estiu a les competicions internacionals de Formula Student Germany, Formula Student Austria i Formula Student Spain en la modalitat elèctrica (EV), mentre que en la modalitat autònoma (DV) ho farà a les de Formula Student Germany, Formula Student Czech Republic i Formula Student Spain.

Quiz Formula Student

Després de realitzar els "Quiz d'accés" a les competicions de la Formula Student, proves on es valoren els coneixements sobre qualsevol àmbit d'enginyeria i la normativa de la competició, l'equip BCN eMotorsport ha pogut accedir a les competicions més importants i exclusives de la Formula Student, gràcies als seus magnífics resultats.

FS Germany 2021

• Així doncs l'equip BCN eMotorsport de l'ETSEIB representarà a la UPC en la FS Germany 2021, la competició més important de la Formula Student, que tindrà lloc al circuit de Hockenheimring del 16 d'agost al 22 d'agost de 2021.
  • De les 22 places disponibles en categoria elèctrica, es va aconseguir la 6a posició entre 127 participants, sent un dels 2 únics equips de l'estat espanyol i l'únic representant de la UPC.
  • En la categoria Driverless, hi havia 14 places, i es va aconseguir la 5a posició entre 47 participants. En aquesta ocasió seran els únics representants de l'estat espanyol.
  • Més informació sobre FS Germany a https://www.formulastudent.de/about/concept/

FS Austria 2021

• Del 25 de juliol al 29 de juliol, tindrà lloc al circuit RedBull Ring (Spilberg, Austria) una de les competicions més exclusives de la Formula Student, la FS Austria.
  • En aquesta ocasió de les 28 places que hi havia només 22 eren accessibles per "Quiz", ja que 6 equips són convidats, i l'equip BCN eMotorsport de l'ETSEIB ha aconseguit plaça i representarà a la UPC en la competició.
  • Més informació sobre FS Austria a https://fsaustria.at/

Competicions 2021

L'equip també participarà en la Formula Student Czech Republic i Formula Student Spain.
A continuació un resum de les competicions i dates en les quals BCN eMotorsport competirà amb el CAT13e i CAT13d:

Categoria elèctrica (EV)
  • FS Austria