Mobilitat SICUE curs 2019/2020: Obert termini per sol·licitar places fins al 13 de març de 2019.

S'ha obert el termini per sol·licitar places de mobilitat SICUE pel curs 2019/2020. El termini finalitzarà el 13 de març de 2019.

Mobilitat SICUE (Sistema de Intercambio entre Centros Universitarios Españoles )

• SICUE és un programa de mobilitat nacional que permet que un/a estudiant universitari/a realitzi part dels estudis en una universitat espanyola diferent de la seva, amb garanties de reconeixement acadèmic, aprofitament i adequació al seu perfil curricular.
  • El termini perquè els / les estudiants puguin presentar la seva sol·licitud corresponent al curs 2019-2020 comença el 13 de febrer i finalitza el 13 de març del 2019.

• Els estudiants que reuneixin els requisits i vulguin participar-hi hauran de presentar el formulari de sol·licitud a l'Oficina de Relacions Internacionals i Admissions dins el termini indicat.
  • Trobareu les bases de la convocatòria i d'altres informacions d'interès sobre el programa al següent enllaç: https://www.upc.edu/sga/ca/Mobilitat/Sicue/Convocatoria2019-20/InfoGral