Nova edició del BSC International Summer Internship Program

BSC International Summer HPC Internship Programme is an international call with 8 to 16 intern positions in order to spend a maximum of 10 weeks within the summer period (from June to September).
  • El Barcelona Supercomputing Center ha acollit nou estudiants en el marc del BSC International Summer Internship Programme, una convocatòria internacional per passar a BSC un màxim de 10 setmanes dins del període estival. El programa pretén animar els estudiants de grau a iniciar una carrera investigadora al nostre centre de recerca multidisciplinari. Des que el programa es va llançar oficialment l'any 2019, hi han participat 45 estudiants. Més de 260 estudiants de països d'arreu del món s'han presentat.
  • La convocatòria començarà el març de 2022 i el procés de sol·licitud es tancarà el 10 d'abril de 2022.