Nova oferta de pràctiques de la convocatòria CAMPUS RURAL 2023

S'obre un segon termini de sol·licituds per al programa Campus Rural 2023.

Podeu consultar l'oferta adreçada a l'estudiantat del Màster Universitari en Enginyeria Industrial (MUEI) en el següent enllaç:

Els interessats en l'oferta publicada del Programa Campus Rural, han de contactar amb practiques.etseib@upc.edu.

Què és el programa Campus Rural?

• El Programa Campus Rural és una iniciativa desenvolupada pel Ministerio para la Transición Ecológica y el reto demográfico, en col·laboració amb el Ministerio de Universidades i les Universitats Públiques Espanyoles, que permet que els universitaris de qualsevol titulació oficial puguin dur a terme pràctiques acadèmiques a municipis de menys de 5000 habitants en zones rurals amb problemes de despoblació de qualsevol Comunitat Autònoma de l'estat espanyol, a través d'entitats les dependències de les quals estiguin ubicades a les zones objecte de la iniciativa, ja sigui empreses, ajuntaments, mancomunitats o altres organismes.