Oberta la Convocatòria d'Ajuts 2021 del CCD de la UPC

Des del 15 de març i fins al 15 d'abril està oberta la Convocatòria d'Ajuts del CCD, orientada a donar recolzament a les activitats de cooperació internacional i local, projectes de recerca per al desenvolupament i activitats d'educació per al desenvolupament.

Poden presentar-hi projectes l'estudiantat, el PAS i el PDI de la UPC, i poden formar part dels equips tots els membres de la comunitat universitària, aquest any per primera vegada, inclosos els Alumni de la UPC.

La convocatòria es nodreix dels recursos dedicats per la UPC i de les aportacions solidàries d'estudiants, Personal Docent Investigador i Personal d'Administració i Serveis a la Campanya del 0,7%.

La convocatòria d'aquest any 2021 s'estructura en 3 modalitats:

• MODALITAT A: Eixos. Projectes alineats amb algun dels tres eixos temàtics prioritzats en el Pla de Cooperació UPC 2021
  • MODALITAT B: Oberta. Projectes relacionats amb la resta de temàtiques vinculades als àmbits d'expertesa de la UPC
  • MODALITAT C: Activitats de sensibilització i educació per al desenvolupament

Consulteu les bases i tota la informació relacionada aquí.