Participa en el Student Opportunities Programme del FISITA World Congress. Inscripcions fins al 16 de juny

Del 12 al 15 de setembre s'organitza a Barcelona el FISITA World Congress, que reuneix professionals i empreses tecnològiques en el món de la mobilitat. D'entre les activitats que proposen hi ha l'Student Oportunity Program (SOP) on es convida a estudiants (tant de grau, màster o doctorat) a presentar els seus treballs relacionats amb la mobilitat.
  • El Programa d'Oportunitats d'Estudiants (SOP) és una oportunitat perquè els estudiants amb passió per l'enginyeria de mobilitat assisteixin i mostrin el seu treball, en forma de pòster, als seus companys, experts del sector i acadèmics per al FISITA World Congress o EuroBrake, entre del 12 al 14 de setembre de 2023.
  • En l'esdeveniment corresponent, un jurat d'experts atorgarà premis als millors pòsters del FISITA World Congress i EuroBrake.
  • Hi haurà 100 inscripcions gratuïtes, d'entre els alumnes que s'hi inscriguin.
  • Els estudiants poden sol·licitar una plaça patrocinada al FISITAWorldCongress o a Eurobrake 2023 omplint el formulari de sol·licitud següent. Tingueu en compte que haureu d'organitzar el vostre viatge i allotjament.
  • La data límit per enviar el formulari  s'ha allargat fins al 16 de juny.