Ponència del professorat de Tècniques de Comunicació en Anglès al congrés de la xarxa Unite! sobre docència universitària amb un projecte sobre realitat virtual

El passat 10 de novembre va tenir lloc la Teaching and Learning Unite! Conference, on ponents de les diferents universitats de la xarxa Unite! presenten propostes innovadores en docència universitària. Entre les ponents hi havia la professora Marta Aguilar, amb la ponència Teaching professional communication to engineers through Virtual Reality
  • En aquesta ponència es va presentar el resultat d'un projecte europeu Erasmus+ en què un equip de la Secció de Tècniques de Comunicació del THATC (liderat a la UPC per la professora Marta Aguilar), juntament amb equips de quatre universitats europees, van crear un curs de comunicació professional per a l'enginyeria que incorpora la realitat virtual a través de la immersió en situacions professionals de l'enginyeria, com la presentació de projectes i les reunions de treball. Properament es preveu incloure aquestes activitats en realitat virtual a les assignatures de comunicació tècnica en anglès de la ETSEIB.
  • Les autores de la presentació "Teaching professional communication to engineers through Virtual Reality" van ser Marta Aguilar, Elisabet Arnó, Clàudia Barahona, Antònia Soler i Balbina Moncada.