Premis TFG i TFM Economia Circular al sector de la construcció i indústria associada. Pots presentar-t'hi fins al 15 d'octubre.

Els alumnes que presentin els seus treballs de fi d'estudis en els premis convocats per la càtedra Grup Construcía optaran a una dotació de 1000 euros.
  • La càtedra Grup Construcía convoca la primera edició dels premis al millor Treball Fi de Grau (TFG) i Treball de Fi de Màster (TFM) la temàtica dels quals s'emmarqui dins del camp de l'Economia Circular al sector de la construcció i indústria associada.
  • A través d'aquests premis, es pretén potenciar la investigació en Economia Circular al sector de la construcció i indústria associada, la promoció de treballs que puguin donar lloc a noves línies de recerca als grups de recerca de la UPC i la col·laboració amb empreses relacionades, a més de visibilitzar els treballs acadèmics de joves investigadors/es.
  • Modalitat i dotació: TFG: 1000 €, TFM: 1000 €.
  • Qui s'hi pot presentar? Alumnes que hagin realitzat el TFG o TFM al llarg dels cursos acadèmics 2020/2021 – 2021/2022 en un grau o màster de la UPC.
  • Termini de presentació: Comença a la data de publicació dels premis i finalitza el 15 d'octubre de 2022.
  • Forma de presentació: PDF de la memòria a través de: https://www.catedraconstruciaupc.com/premio-construcia/