PRÉSTECS UPC ALUMNI. Convocatòria 2023-2024

Els Préstecs UPC Alumni són un programa d’ajuts econòmics que neix amb la voluntat que la manca de mitjans econòmics sigui un impediment per al desenvolupament dels estudis de persones amb talent. En aquesta convocatòria pel curs 2023-24, es destinaran un total de 70.000,00 € per a l'estudiantat de la UPC.
  • Podeu consultar les bases al web d‘UPC Alumni: (https://alumni.upc.edu/ca/prestecs/bases-convocatoria-2023.pdf).
  • Es duu a terme en convocatòries anuals, que resol una comissió de valoració, la qual prioritza l’atorgament dels préstecs en funció del currículum dels sol·licitants i la seva situació econòmica, i detalla per a cada cas la quantitat atorgada en concepte de préstec retornable.
  • L'objecte de la convocatòria és regular la concessió de préstecs que els estudiants de la UPC poden sol·licitar per dur a terme una estada internacional, com ara un Erasmus, elaborar un treball de fi de grau (TFG) a l'estranger o una activitat similar, o cursar estudis de grau al Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS).
    1.2 El préstec ha de servir per finançar les despeses relacionades amb l'activitat per a la qual se sol·licita, com ara les de matrícula, allotjament o transport.
  • 29/05/2023 - 25/06/2023 per estades a l'estranger
    29/05/2023 - 08/07/2023 per cursar els estudis al CFIS