Publicada 3a convocatòria d'ajuts Erasmus Estudis països UE 2021/22

Ajut amb l'objectiu de subvencionar estades acadèmiques a qualsevol Institució d'Educació Superior dels països participants al programa Erasmus objecte d'aquesta convocatòria.
  • S'ha publicat la 3a convocatòria d'ajuts Erasmus Estudis entre països europeus per a estudiants de grau i màster (projecte 2021).
  • Teniu tota la informació al web del Servei de Gestió Acadèmica: https://www.upc.edu/sga/ca/Beques/BequesMobilitat/ErasmusSMSKA131_21-22_proj21
  • Poden optar a aquesta convocatòria els estudiants amb una estada que compleixi les següents característiques:
    • Estada a  Dinamarca, Noruega o Suècia amb una durada mínima de 60 dies a destí
    • S'ha de realitzar entre l'1 de setembre de 2021 i el 30 de setembre de 2022. Per tant, les estades no podran començar més enllà del 31 de juliol de 2022.
    • La data de finalització no pot ser anterior a l'1 de juny de 2022.
    • L'estada ha de realitzar-se en la modalitat "estudis" dins del programa Erasmus+