Publicades les bases de la convocatòria dels ajuts a la mobilitat internacional Fundació Privada Caixa d'Enginyers - ETSEIB 2022-2023

Es convoquen 10 ajuts en viatge de MIL EUROS (1.000 €)
  • FUNDACIÓ PRIVADA CAIXA D'ENGINYERS i l'ETSEIB ha acordat proporcionar un conjunt de 10 ajuts a aquells estudiants que desitgin cursar part dels seus estudis a l'estranger acollint-se a alguns dels programes de mobilitat indicats a continuació: UPC-USA, UPC-Canadà, Amèrica Llatina, SMILE-Magalhaes, UPC-Xina i UPC-Món. Sent així, seran acords que implicaran el reconeixement acadèmic de les matèries cursades.
  • L'Objecte de la convocatòria és contribuir a la mobilitat internacional dels estudiants de l'ETSEIB, proporcionant un ajut econòmic que els permeti assumir les despeses vinculades a la seva estada internacional. Per rebre l'ajut els participants hauran d'acollir-se, durant el curs 2022-2023, a algun dels programes indicats anteriorment.
  • Es convoquen 10 ajuts en viatge de MIL EUROS (1.000 €).
  • Bases de la Convocatòria d'ajuts a la mobilitat int. Fundació Privada Caixa d'Enginyers - ETSEIB 2022-2023
  • L'estada acadèmica tindrà una durada mínima d'un quadrimestre i el període haurà d'estar comprès entre l'1 de juliol de 2022 i el 31 d'agost de 2023, corresponent al curs acadèmic 2022-2023.
  • Els estudiants que desitgin participar en aquesta convocatòria d'ajuts a la mobilitat hauran de presentar una instància, mitjançant e-Secretaria (accedint a l'apartat "Altres tràmits de mobilitat"). El termini màxim per presentar la instància és fins al 30 de novembre de 2022.