S’habiliten a la UPC punts de vacunació contra la COVID-19, durant el mes de setembre i sense cita prèvia

Descarregar

La campanya de vacunació als Campus de la UPC busca facilitar al màxim la vacunació de la comunitat universitària

Coincidint amb l’inici del nou curs acadèmic 2021-2022, la UPC, en col·laboració amb el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, habilita aquest mes de setembre uns Punts de vacunació contra la COVID-19 per facilitar al màxim la vacunació de la comunitat universitària, sense cita prèvia.

23/09/2021

L’habilitació de Punts de vacunació a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), a partir del 13 de setembre, sense haver de sol·licitar cita prèvia, forma part de la campanya posada en marxa pel Govern català per promoure la vacuncació contra la COVID-19 entre l’estudiantat universitari. La finalitat és augmentar el percentatge de població jove que disposi de la pauta completa de cara al nou curs 2021-2022 i garantir, així, la màxima presencialitat als campus catalans, fixada enguany fins al 70 %, segons el Pla Sectorial d'Universitat per al curs 2021-2022 aprovat pel PROCICAT.

La comunitat universitària podrà accedir a qualsevol d'aquests Punts, situats tant a la UPC com a la Universitat de Barcelona (UB). Consulteu els Punts de vacunació i els dies disponibles al Portal COVID-19.

Amb aquesta iniciativa, la Universitat vol aconseguir que el nou curs sigui el més normalitzat possible, tot garantint la màxima seguretat en les activitats acadèmiques i laborals de les persones que integren la comunitat universitària.

Distribució de noves mascaretes
D’altra banda, i també a partir de la setmana que ve, començaran a distribuir-se les noves mascaretes UPC, que han estat especialment dissenyades per a aquest curs.

L’estudiantat podrà aconseguir-la a les biblioteques, prèvia presentació del carnet UPC o del comprovant de la matrícula al mòbil. El PDI i el PAS podrà obtenir-la a les consergeries dels edificis presentant també el seu carnet.