Talent Arena MWC24 - UPC. Del 26 al 29 de febrer.

El Mobile World Congress 2024 organitza la primera edició de la TALENT ARENA, un espai dedicat exclusivament al talent digital; un esdeveniment al qual conviden a participar estudiants UPC d'últims cursos de grau i màster d'àmbits tecnològics, en una oportunitat única d'aprenentatge i networking.
  • Durant quatre dies, els estudiants tindran l'oportunitat d'accedir al MWC Barcelona 2024 i participar en el Talent Arena, on podran submergir-se en una experiència en la qual podran ampliar les seves habilitats i coneixements digitals i col·laborar amb altres professionals del sector tecnològic.
  • TALENT ARENA és un espai que de més de 1.500 m² d'espai d'exposició, auditori, tallers i sessions sobre Intel·ligència Artificial, Enginyeria de Software, Ciència de Dades i Microxips. A més, els assistents podran accedir a conferències exclusives amb destacats ponents de la indústria, com ara David Cuartielles (Arduino), Andrés Torrubia (Institut de IA), Carlos Villavieja (Google) i molts altres.
  • Durant l'esdeveniment, els estudiants UPC també tindran l'oportunitat de participar en un hackathon de 48 hores amb la iniciativa global Open Gateway de la GSMA, on podran mostrar les seves millors habilitats de programació.

Per facilitar la seva inscripció, els estudiants UPC tenen el següent codi: TALENTARENA24.
Recomanem consultar l'agenda per seleccionar la sessió que més els interessi i assegurar-se d'inscriure's abans del 18 de febrer, que és la data límit d'inscripció.

Per obtenir més informació, els interessats poden visitar el següent enllaç: https://talentarena.mobileworldcapital.com/