Veolia Digital Summer School 2022. Del 27 de juny a l'1 de juliol. Inscripció oberta fins a 22 de maig

Veolia convida estudiants de les universitats de tot el món a unir-se a una nova edició del Summer School en format digital
  • Es tracta d'un programa 100% en línia on tindràs l'oportunitat de conèixer els principals desafiaments mediambientals de la mà d'experts al sector i formaràs part d'una comunitat global composta per estudiants i professionals del sector.
  • Del dilluns 27 de juny al divendres 1 de juliol de 2022 (cinc dies complets)
  • Qui hi pot aplicar?
    Requisits:
    - Enginyers/es que estiguin cursant primer o segon any de màster.
    - Tenir un nivell alt d'anglès (C1 validat per prova), el desenvolupament del Programa és íntegrament en anglès.
  • Els candidats que hi vulguin participar, poden fer arribar les seves candidatures a , o través d'aquest enllaç d'INSCRIPCIÓ.
  • Inscripció oberta fins 22 de maig.