Webinar BIP Consulting: "Com afrontar entrevistes online per consultoria d'estratègia i de negoci amb èxit"

El 28 de maig, a les 12 hores, BIP Consulting us explicara com podeu afrontar entrevistes de treball online per consultoria estratègia i de negoci amb èxit.
  • El 28 de maig, a les 12 hores
  • Per poder participar, els interessats heu d'enviar un correu a
  • BIP Consulting vol ajudar als joves talents de l'ETSEIB a preparar les entrevistes de treball en remot a causa de les restriccions imposades per l'actual situació excepcional del COVID-19 i que segurament han vingut per quedar-se.
  • En aquesta webinar es farà una introducció de l'empresa BIP Consulting i les seves pràctiques, ús donaran les claus de l'èxit per superar una entrevista online per consultoria estratègica i de negoci i, finalment, podreu continuar la conversa per conèixer-vos.
  • Perfil d'estudiants: Estudiants d'últims cursos de grau o màster de l´ ETSEIB amb declinació i preferència natural per dedicar-se a l'assessorament a empreses i que estiguin cercant una oportunitat laboral en el món de la consultoria.
  • Enllaç webinar: Pròximament disponible.