XXXVII Edició dels Premis a la Creativitat per a Joves. Inscripcions fins al dia 29 de març de 2019

Premis als millors Projectes de Final de Màster universitari, i que consisteixen en guardons acreditatius dels Enginyers industrials de Catalunya i un viatge visita a una instal·lació de referència de l'enginyeria europea per als autors/es dels projectes i que es lliuraran a l'acte institucional de la Diada dels Enginyers.
  • Organitza: Enginyers Industrials de Catalunya
  • Cada escola podrà presentar un màxim de tres candidatures de treball final de Màster. En el cas de les escoles d'enginyeria on l'Associació/Col·legi dels Enginyers Industrials de Catalunya promouen i patrocinen els seus Premis a la Creativitat, els treballs premiats seran els que es presentaran als Premis Creativitat per a Joves 2019.
  • També s'obre la convocatòria de la XXXV Edició de la Beca per a la realització de la Tesi Doctoral, amb una dotació econòmica de 10.000 euros.
  • Inscripcions fins al dia 29 de març de 2019.
  • Bases dels Premis a la Creativitat per a Joves 2019 – treballs finals de màster
  • Bases Beca per a Tesi Doctoral 2019