Sant Jordi

Des de l'any 1988 l'Escola celebra la festivitat de Sant Jordi amb un acte de caire cultural, en el qual s'entreguen els premis del Certamen Literari i Fotogràfic i del Concurs d'Imatge i Animació Digital "Marta Franquesa Niubó" (des de 2007).

rosa i edificiUn any més l’Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona ha celebrat el seu particular Sant Jordi. El 23 d'abril les roses, llibres, fotografies, concursos, monòlegs, conferències i punts de llibre, han sigut protagonistes a l’ETSEIB.

En aquesta ocasió el dia estava farcit d’activitats tradicionals com ara la venda de roses per part de la delegació d’estudiants o bé la venda de llibres a preu simbòlic amb la iniciativa de Recicla Cultura a la qual aquest any l’ETSEIB s’hi ha adherit amb èxit gràcies a la donació de més de 250 llibres per part de la comunitat ETSEIB.

paradeta

A part d’aquestes activitats tan típiques del dia de Sant Jordi, l’ETSEIB va celebrar l’acte de Sant Jordi a l’Aula Capella a les 12, 15 hores. En Aquesta ocasió la sotsdirectora de Relacions Institucionals i Promoció de l’ETSEIB, Carme Pretel, ens va donar la benvinguda a l’acte.

sj_foto01

A continuació el Sotsdirector Cap d'Estudis de Graus, Francisco Javier Giménez, va fer la conferència “Huelga y okupación hace 3000 años. Crisis y corrupción en tiempos de Ramsés III”.

sj_foto02

sj_foto03

Tot seguit els assistents van poder gaudir del divertit espectacle dels monologuistes/científics de "The Big Van Theory".

sj_foto04

sj_foto05

Finalment es va fer el lliurament de premis del concurs de Sant Jordi 2015. Primer es van entregar els premis del XXVIIè CERTAMEN LITERARI de l’ETSEIB.

Els guanyadors en la categoria de Poesia van ser:

2n premi: Carme Malé Bascompte

1r premi: Pau Salvadó Escuer

Els guanyadors en la categoria de prosa van ser:

2n premi: Oriol Boix Aragonés

1r premi: Daoud Marouan Lmtivi

sj_foto08 sj_foto11

Una vegada entregats els premis literaris es va continuar amb el 8è CONCURS MARTA FRANQUESA I NIUBÓ que aquest any era de Fotografia Instagram amb el hashtag “momentsetseib”. Podeu veure tots els participants del concurs en aquest enllaç.

Els guanyadors del concurs de Fotografia Instagram “momentsetseib” van ser:

2n premi: Íngrid Munné Collado

1r premi: Gerard Cabestany Bastida

premiats

sj_foto13

L’acte del dia de Sant Jordi, es va tancar amb una copa de cava fins al proper Sant Jordi a l’ETSEIB!

Us hi esperem!!