Nota informativa OFICINA DE RELACIONS INTERNACIONALS I ADMISSIONS ETSEIB

Es comunica a tots els estudiants de l'Escola que el curs 2019-2020 voleu fer una estada de mobilitat d'estudis, a través dels diferents programes d'intercanvi i doble titulació, que la informació de places, requeriments, així com la guia de mobilitat per al curs 2019-2020 estarà disponible a final del quadrimestre.

Actualment estem treballant, d'una banda, en les candidatures dels estudiants "outgoing" que han de marxar el quadrimestre de primavera d'aquest curs i, de l'altra, en la renovació dels acords i places per al curs vinent.

Tota la informació per al proper curs així com els dubtes en relació a la vostra situació acadèmica i personal, els podreu consultar en el decurs de la sessió informativa que organitzem cada curs. Tan bon punt, es fixi la data d'aquesta sessió en farem difusió a través dels diferents canals de comunicació de l'Escola.

Mentrestant, a tall d'exemple, podeu consultar la informació de l'actual curs a l'apartat mobilitat del web de l'escola https://etseib.upc.edu/ca/mobilitat. També us recomanem que us aneu informant dels requeriments per als estudiants d'intercanvi, plans d'estudi, etc... als webs de les universitats sòcies de cara a la sessió informativa.

Àrea de Suport a la Gestió d'estudis de Grau i Màster