2 estudiants de màster de l'ETSEIB entre els guanyadors del "Premi Innovació Joves" a la Diada EIC 2024

Sergi Costa Dilmé i Oriol Cartiel Arasa, van ser 2 dels 3 premiats pels seus TFM a la Diada.

diada_2024_01.png

El passat 2 de juliol es va celebrar La Diada dels Enginyers 2024, a l'Auditori de la Fundació Conservatori Liceu. Sota el lema de "l'enginyeria és cultura" es va celebrar una nova edició de la Diada centrada en la vessant més cultural de la professió, ja que l'enginyeria i la cultura són disciplines que es complementen.

"Premi Innovació Joves"

En aquesta ocasió, als premis dedicats als millors Treballs Finals de Màster de les escoles d'enginyeria de l'àmbit industrial de Catalunya, hi havia 2 estudiants de màster de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) entre els 3 guanyadors.

Sergi Costa Dilmé, que estudiava al Màster Universitari en Enginyeria Industrial (MUEI) de l'ETSEIB va guantyar amb el seu TFM "Modelització, anàlisi i simulació d'un sistema de distribució d'estacions ferroviàries". D'altra banda, l'Oriol Cartiel Arasa, que estudiava el doble master ETSEIB en Enginyeria Industrial (MUEI) i en Enginyeria de l'Energia (MUEE) va guanyar amb el seu TFM "Estudi del mètode d'anàlisi modal ràpid per a la determinació de les freqüències de ressonància i la realització d'estudis d'estabilitat en sistemes elèctrics de potència".

Joan Delgado Palahí de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona també va guanyar el premi amb el seu TFM "Disseny d'un sistema d'avaluació i control d'un magatzem".

Una cloenda a ritme de Cadència industrial.

Al final de la Diada es va gaudir d'una actuació musical de l'artista digital Alba G.Corral acompanyada pels enginyers-músics de l'ETSEIB, "Cadència industrial", que van tocar "Viva la vida" de Coldplay.

diada_2024_04.png