"Viu, experimenta i comparteix l'Enginyeria Industrial", el projecte de l'ETSEIB candidat als ajuts Galàxia Aprenentatge 2024.

La proposta va ser presentada el 29 de maig a l'Auditori Vèrtex.
  • Dimecres 29 a la jornada de presentació pública dels projectes candidats als ajuts galàxia aprenentatge 2024, la professora Elisabet Mas de les Valls i el director Enric Fossas han presentat la proposta de projecte per l'ETSEIB "Viu, experimenta i comparteix l'Enginyeria Industrial". El projecte vol transformar l'experiència i l'aprenentatge de l'estudiantat que cursa estudis d'Enginyeria Industrial a l'ETSEIB, incorporant metodologies docents innovadores, incrementant l'experimentalitat i adaptant-se als reptes i necessitats actuals de la societat, amb un èmfasi especial en les competències de sostenibilitat i de compromís social. Els objectius específics del projecte inclouen: (1) potenciar els resultats d'aprenentatge relacionats amb les competències transversals de sostenibilitat i compromís social al llarg de tot el recorregut successiu de grau i màster en Enginyeria Industrial, amb la finalitat de formar professionals amb una visió integral de les solucions d'enginyeria, incloent-hi el seu impacte a la societat, immediat i futur; i (2) dissenyar i desenvolupar unes especialitats del MUEI innovadores, amb model docent propi i amb una alta implicació de l'estudiantat en el procés d'aprenentatge presencial. S'espera que el projecte, amb un pla de treball de tres anys i un equip impulsor format per 26 persones, tingui un impacte positiu directe en tot l'estudiantat del GETI i del MUEI, unes 2500 persones cada any.

Enllaços relacionats: