Alumnes del Màster en Enginyeria Nuclear de l'ETSEIB de la UPC guanyen la fase nacional de la 2a ed. del INNOVATOM

Adrián González, Germán López, Verónica Zaldivar, i Pablo Osés formen l'equip Argonova, guanyador del Innovatom 2024.

Innovatom 2024

• La Societat Nuclear Espanyola, mitjançant la Comissió d'Ocupació i Desenvolupament Professional i Joves Nuclears, van convocar la segona edició del Concurs Innovatom, una iniciativa anual organitzada per l'ENS-YGN (European Nuclear Society Young Generation Network) que involucra diferents països europeus.
  • En aquest concurs els joves talents havien d'esprémer tot el coneixement i la creativitat per impulsar el progrés social a través dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), aportant innovacions basades en l'ús de l'energia nuclear.
  • La final nacional d'aquesta 2a edició va tenir lloc els dies 9 i 10 d'abril, i un altra vegada el projecte guanyador que representarà Espanya a la fase internacional, que tindrà lloc a Sofia (Bulgària) el 27 de juny del 2024, serà d'un equip d'estudiants de l'ETSEIB de la UPC.

team_winners-2024_726.png

ARGONOVA

• L'equip ARGONOVA format per l'estudiantat del Màster Universitari en Enginyeria Nuclear de l'ETSEIB de la UPC: Adrián González Briones, Germán López Adamuz, Verónica Zaldivar Sánchez, i Pablo Osés Ezquerra, va aconseguir que la seva proposta fos la més ben valorada entre els membres del jurat d'Innovatom.

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona us felicita equip ARGONOVA, i us desitja bona sort a la fase internacional.

La 1a edició també la va guanyar un equip de l'ETSEIB

Enllaços relacionats