Exposició dels prototips MotoStudent a L'illa Diagonal

Els equips ETSEIB Racing i e-Ride ETSEIB participaran en una exposició a L'Illa Diagonal des del dimarts 22 al dissabte 26 de maig.

Els equips participants en la cinquena competició internacional MotoStudent amb els prototips de motocicleta de combustió i elèctrica estaran presents al centre comercial L'Illa Diagonal (primera planta) durant aquesta setmana. De dimarts a divendres s'exposarà la motocicleta de combustió guanyadora de la passada edició (ER16) juntament amb els trofeus aconseguits i els roll-up informatius d'ambdós equips i dels projectes creats per a aquesta nova edició.

motostudent_illa01.png

El dissabte dia 26 i durant tot el dia, s'exposaran per primer cop i trobant-se en la primera fase del muntatge els prototips de combustió (ER18) i elèctrica (e-One) que participaran en la V edició de MotoStudent el pròxim mes d'octubre a Motorland (Aragó). Al llarg del dia tots dos equips hi seran presents realitzant diverses activitats per a tota la família enfocades al món elèctric i de la competició.

motostudent_illa02.png

Aprofitem l'avinentesa per agrair a L'Illa Diagonal l'oportunitat de fer arribar a tots els públics els projectes creats a l'Escola i la seva col·laboració amb els dos prototips.

Us animem a que passegeu aquests dies pel centre comercial L'Illa Diagonal i que descobriu tot el que tenim preparat.

Us hi esperem!