FEBRER A L’ETSEIB 2019

Del 28 de gener a l'1 de febrer de 2019 l'Escola organitza la 18a edició del Febrer a l'ETSEIB.
FEBRER A L’ETSEIB 2019

Es tracta de jornades adreçades a l'estudiantat com a complement de la seva formació, en les quals participen destacades empreses i institucions de diferents àmbits.

El conjunt d’activitats programades comprèn:

Visites

• Visita al Centre de Control de TMB
  • Visita a la fàbrica HENKEL a Montornès del Vallès i role-play
  • Visita a la fàbrica SEAT de Martorell
  • Visita a la planta de PROCTER & GAMBLE a Mataró

Seminaris:

• Seminari CANON sobre "El viatge cap a la transformació digital"
  • Seminari HENKEL sobre "La organització de les cadenes de suministre regionals, Henkel Adhesius Europa"
  • Presentació HP "Systematic Problem Solving"
  • Seminari DANONE sobre "Conèix com funcionen les nostres operacions"
  • Seminari UPC Alumni sobre "Prepara't pel Forum ETSEIB 2019"

Consulta el programa per inscriure't a les activitats

Inscripcions del 14 al 23 de gener de 2019 a les 10 h.

Per participar en les activitats del Febrer a l'ETSEIB has de tenir el 50% dels ECTS del grau aprovats o ser estudiant un màster.

Totes aquestes activitats tenen un reconeixement de crèdits ECTS per a l’estudiantat de l’ETSEIB, dins el concepte de Cultural*, d’acord amb la relació de:

• 30 hores d'activitats = 1 crèdit ECTS
*L'estudiantat assistent a les activitats del Febrer a l'ETSEIB 2019 haurà de signar el full de control d'assistència i en finalitzar cada activitat, haurà d'emplenar una enquesta de satisfacció.