Fira Virtual de Postgrau UPC 2024

Del dilluns 26 de febrer al divendres 1 de març tindrà lloc la Fira de Postgrau UPC.
  • Aquest esdeveniment és un espai on es pot trobar informació actualitzada de tota l'oferta d'estudis de postgrau de la Universitat Politècnica de Catalunya.
  • La informació està organitzada en pavellons temàtics en els quals podreu consultar informació sobre les titulacions, els procediments d'accés i els tràmits acadèmics relacionats.
  • L'accés és obert a tots els interessats, però per tal de participar en les diverses sessions informatives online cal REGISTRAR-SE a la plataforma.

Fira Virtual UPC webs centres 1200 x 340 px-CAT.jpg

L'ETSEIB oferirà sessions informatives en directe de les seves titulacions de màster:

TitulacióDia i HoraIdioma
Màster Universitari en Enginyeria Nuclear Dilluns 26 Febrer 12 h a 13 h Anglès
Màster Universitari en Enginyeria Biomèdica (amb UB) Dimarts 27 Febrer 12 h a 13 h Anglès
Màster Universitari en Neuroenginyeria i Rehabilitació (amb UAB) Dimarts 27 Febrer 13 h a 14 h Anglès
Màster Universitari en Enginyeria Industrial Dimarts 27 Febrer 15 h a 16 h Castellà
Màster Universitari en Enginyeria d'Organització Dimecres 28 Febrer 12 h a 13 h Castellà
Master's degree in Automatic Control and Robotics Dimecres 28 Febrer 13 h a 14 h Anglès
Master's degree in Electric Power Systems and Drives Dimecres 28 Febrer 17 h a 18 h Anglès
Master's degree in Thermal Engineering Dijous 29 Febrer 12 h a 13 h Anglès

Màster Universitari en Enginyeria de l'Energia.
Programes Màster Innoenergy

Dijous 29 Febrer 13 h a 14 h Anglès
Màster Universitari en Enginyeria d'Automoció Dijous 29 Febrer 16 h a 17 h Castellà