Inaugurat el FORUM ETSEIB 2017

El FORUM ETSEIB cerca facilitar l'entrada al món laboral a alumnes de darrer any i màster.

La 27a edició del FORUM ETSEIB ha començat. Aquest any els encarregats d'inaugurar la fira professional més important del sector industrial de Catalunya, han sigut el president de l'AEIC, el Sr. Jordi Renom, la directora de l'ETSEIB, la Sra. Neus Cònsul i el secretari d'universitats de la Generalitat de Catalunya, el Sr. Arcadi Navarro. Sense oblidar-nos de la direcció de l'equip organitzador del FORUM ETSEIB 2017 formada pels estudiants Victor Maimó i Guillem Olivé.

forum01_7m.png

El primer parlament l'ha realitzat la directora de l'ETSEIB, la Sra. Neus Cònsul que ha destacat el paper del FORUM ETSEIB com a actor dinamitzador del nostre sistema econòmic i laboral. També ha recordat al Sr. Jordi Guix i Armengou, degà del COEIC que recentment ens ha deixat.

forum02_7m.png

A continuació els representants de l'equip organitzador del FORUM ETSEIB
Victor Maimó i Guillem Olivé han donat les gràcies a les empreses i entitats que participen en aquesta 27a edició del FORUM ETSEIB, i han fet una crida a la participació de l'estudiantat.

forum03_7m.png

El president de l'Associació d'Enginyers Industrials de Catalunya ha reconegut la bona tasca que s'ha dut a terme des del FORUM ETSEIB i ha emfatitzat en com any rere any el FORUM ETSEIB ha sigut un punt de trobada d'estudiants i empreses que cerquen talent i com l'Associació d'Enginyers Industrials de Catalunya acompanya als estudiants en la seva carrera professional.

El secretari d'universitats de la Generalitat de Catalunya, el Sr. Arcadi Navarro, ha parlat de com la UPC és un referent en innovació i recerca, i ha fet èmfasi en la importància de la figura de l'enginyer en el present i sobretot en el futur, ja que en els anys vinents faran falta 7 milions de llocs de treballs relacionats amb l'enginyeria a Europa.

forum04_7m.png

Després del reconeixement a la feina dels organitzadors, ha quedat inaugurada la 27a edició del FORUM ETSEIB.

forum05_7m.png