El grup de recerca SCOM col·labora en la nova secció de Fulls d'enginyeria - "Tornem a l'Escola"

Amb l'article "Anàlisis multicriteri per a l'optimització de sistemes productius i logístics", coautoritzat per diversos membres del SCOM.
  • Tornem a l'Escola és la nova secció de la publicació digital Fulls d'Enginyeria, on es publicaran articles de professors i investigadors universitaris.
  • Fulls d'Enginyeria és una publicació digital elaborada des de l'Associació d'Enginyers Industrials de Catalunya (AEIC) i el Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya (COIEC) per difondre l'actualitat del món de l'enginyeria en el seu concepte més ampli.
  • La primera publicació es va fer el 29 de juliol de 2021 i va comptar amb la col·laboració de la professora de l'ETSEIB Laia Ferrer-Martí.
  • L'article publicat tractava sobre optimització i logística en sistemes industrials, i estava coautoritzat amb diversos membres del grup de recerca Supply Chain and Operations Management (SCOM) de la Universitat Politècnica de Catalunya.
reproductive-health-supplies-coalition-2rrappr-6tc-unsplash222.png
arxivat sota: