L'estudiantat del MUEI visita una central reversible en l'assignatura de Màquines Hidràuliques

A la visita a la central reversible de Sallente, al Pirineu lleidatà, 29 alumnes del MUEI van poder conèixer de primera mà com funciona l'energia hidràulica.
  • El 23 de maig l'estudiantat del MUEI va tenir l'oportunitat de conèixer de primera mà l'energia hidràulica en tot el seu abast: Primer es va visitar la central de Sallente al Pirineu de Lleida, la central d'emmagatzematge reversible més potent de Catalunya amb 450 MW i després van visitar la minicentral recentment restaurada de La Mola, a la Pobleta de Bellvei, a on van veure com el corrent d'aigua en els rius es converteix en energia elèctrica d'una manera sostenible i respectuosa amb el medi ambient.

20240523_175556.jpg