Premiat un estudiant de màster de l'ETSEIB en la XI edició dels Premis AEIPRO als millors TFM

Marc Sánchez Pérez, va ser premiat pel seu treball “Caracterización del patrón de conducción de usuarios con vehículo eléctrico”

Durant el sopar de cloenda del XXVIII Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes, que es va fer a la Universitat de Jaén durant els dies 3 i 4 de juliol, es van lliurar els guardons de la XI edició del Concurs de Premis AEIPRO als millors treballs fi de màster.

aiepro_tfm_01a.png

Entre els 15 treballs Fi de Màster premiats es trobava el de l'estudiant del Màster Universitari en Enginyeria Industrial (MUEI) de l'ETSEIB de la UPC, Marc Sánchez Pérez.

El treball final de màster, que es titula 'Caracterización del patrón de conducción de Usuarios con Vehículos Eléctricos' ha estat dirigit pels professors Lluc Canals Casals i Maite Etxandi-Santolaya.

Enhorabona, Marc!

aiepro_tfm_02.png