Presentació del nou Màster Universitari en Neuroenginyeria i Rehabilitació

El passat 27 de febrer de 2020 es va presentar el nou Màster Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech, que s'impartirà a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona a partir del curs 2020 – 2021

El Màster Universitari en Neuroenginyeria i Rehabilitació ha sorgit de la llarga col·laboració en projectes de recerca, innovació i docència entre el Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB) i l'Institut Guttmann.

si_27fn00_726.png

Actualment aquest màster oficial és l'únic a Espanya i ofereix una excel·lent oportunitat per als llicenciats amb una formació bàsica en enginyeria per continuar la seva especialització o centrar la seva carrera en aquesta necessitat social de gran impacte econòmic i de salut.

Els estudis d'aquest programa de màster proporcionaran coneixements i habilitats relacionades amb l'enginyeria neuronal; sistemes sensorials, cerebrals i musculars; biomecànica; tecnologia assistencial; i teràpies cognitives, motores i cardiorespiratòries, entre d'altres.

La presentació del nou Màster va estar a càrrec dels 2 coordinadors del Màster, els professors Miquel Àngel Mañanas i Josep Ma. Font per part de la UPC, i el Dr. Eloy Opisso per part de l'Institut Guttmann.

Durant la sessió es van tractar temes com ara el pla d'estudis, les seves principals sortides professionals i temes de caràcter administratiu (admissió, pràctiques, mobilitat internacional...) entre d'altres.

Els investigadors i professors del CREB i l'Institut Guttmann, líders en els seus respectius sectors, ens van parlar sobre la formació que ofereix el MNER als estudiants:

• Formació multidisciplinària que s'adapta a les noves tecnologies del sector.
  • Formació de professionals qualificats, que actualment encara són pocs en un camp que té un índex d'ocupació molt elevat.
  • Formació que permet adaptar-se fàcilment als llocs de responsabilitat en hospitals, empreses o centres de recerca o diferents iniciatives d'emprenedoria.

Podeu consultar la presentació en PDF i un Flyer en els següents enllaços