Presentació eRacing ETSEIB el 22 de setembre al WTC Cornellà

Vine a conèixer l'equip i la moto que participarà a la competició internacional MotoStudent la temporada 2022/24

El dijous, 22 de setembre de 13:30 a 15 hores al WTC Almeda Park de Cornellà es farà la presentació de l'equip de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona que participarà en la VII edició de la MotoStudent®.

• Durant aquest any 2022 els equips de l'Escola que participen en la MotoStudent® es van renovar i van crear eRacing ETSEIB, l'equip definitiu que obria una nova era a l'ETSEIB en el disseny, fabricació i posada en marxa d'una motocicleta elèctrica de competició totalment funcional, amb l'objectiu de competir per la victòria final amb equips d'arreu del món de la MotoStudent®.
  • Al mes de juliol i com a resultat de la creació de la Càtedra d'empresa Vanderlande – UPC, eRacing ETSEIB va aconseguir que Vanderlande es convertís en el seu patrocinador principal durant els pròxims 2 anys, potenciant la capacitat de creixement i millora de l'equip.
  • Vanderlande és una multinacional holandesa, líder al mercat mundial de sistemes d'automatització de processos logístics per aeroports. L'empresa també és un dels principals proveïdors de solucions d'automatització per a magatzems i al mercat de la paqueteria.
  • El dijous 22 de setembre podeu venir a la presentació d'eRacing ETSEIB i veure els primers passos d'aquesta nova col·laboració universitat-empresa.