Research Café a l'ETSEIB. Research data

El passat dijous 30 de maig a les 12.15 h, a l'Aula LS11 de l'ETSEIB, es va celebrar el 13è Research Café de la UPC.
rc13_06.png
rc13_02.png
  • En aquesta nova edició dels "Research Café", les trobades informals per aprendre més sobre els projectes de recerca fets a la UPC, van assistir unes quaranta persones, entre estudiants, investigadors i altre personal de la Universitat.
  • La iniciativa de Biblioteques UPC, que en aquesta ocasió es va fer a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona i va estar conduïda pel sotsdirector de l'ETSEIB, Juan Jesús Pérez, va tractar sobre les dades de recerca.

• En aquesta ocasió 4 investigadors van compartir les seves experiències sobre la recol·lecció de dades: Gema Mijancos del BioART, Lluís Marco del ADBD, Massimo Cenciarini del CREB i del BIOMEC i Oriol Gomis del CITCEA i del CER-H2.

rc13_01.png

• Els ponents, provinents de camps molt diferents com la biomedicina, l'anàlisi de dades i l'enginyeria elèctrica, van parlar de la importància de recollir correctament les dades en brut, el procés de publicació d'articles, la rellevància de l'"open data" i com la intel·ligència artificial pot ajudar a interpretar les dades, entre altres temes.

rc13_07.png