Sant Jordi a l'ETSEIB 2017

L'Escola celebra la festivitat de Sant Jordi amb un acte de caràcter cultural, en el qual s'entreguen els premis del Certamen Literari i Fotogràfic.

Un any més l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona ha celebrat el seu particular Sant Jordi.

sj_17new01.png

El dijous 20 d'abril les roses, llibres, fotografies, concursos, conferències i punts de llibre, han sigut protagonistes a l'ETSEIB. La venda de llibres a preu simbòlic amb la iniciativa de Recicla Cultura ha tornat a estar present un any més.

sj_17new02.png

La celebració de l'acte de Sant Jordi va començar a les 12.15 hores a l'Aula Capella. En Aquesta ocasió la sotsdirectora de Relacions Institucionals i Promoció de l'ETSEIB, Carme Pretel, ens va donar la benvinguda a l'acte.

sj_17new03.png

A continuació el Sotsdirector Cap d'Estudis de Graus, Francisco Javier Giménez, va fer la presentació del ponent que faria la conferència de l'Acte, el director de l'escola en els períodes de l'1-5-1991 al 17-6-1997 i de l'11-6-2002 al 21-6-2007, el Dr. Ferran Puerta.

sj_17new04.png

La conferència "La guerra de Troia: entre la llegenda i la història" va ser el darrer acte abans del lliurament de Premis del Certamen de Sant Jordi 2017.

sj_17new05.png

Concurs de creació literària (Narració en prosa o poesia).
XXIXè CERTAMEN LITERARI de l'ETSEIB "Sant Jordi 2017"

Els guanyadors en la categoria de Poesia van ser:

• 2n premi: "Pont Aeri Barcelona - Rússia" de Carlos Álvaro García

sj_17new06.png

• 1r premi: "Recull de Poemes" de Marc Mestre Roma

sj_17new07.png

Els guanyadors en la categoria de prosa van ser:

• 2n premi: "Com formigues" d'Ingrid Munné Collado

sj_17new08.png

• 1r premi: "El transplante" d'Andrea Aguilella Merelas

sj_17new09.png

Concurs de Fotografia Instagram "Moments ETSEIB".
Xè CONCURS MARTA FRANQUESA I NIUBÓ "Sant Jordi 2017"

sj_17newfotopremis.png

• 2n premi: "Testing testing testing" d'ETSEIB Motorsport

sj_17new10.png

• 1r premi: "Lágrimas de primavera" d'Elena Ciprés Lalaguna

sj_17new11.png

L'acte del dia de Sant Jordi, es va tancar amb una copa de cava fins al proper Sant Jordi a l'ETSEIB!

sj_17new12.png

Us hi esperem!!