Sant Jordi a l'ETSEIB 2019

L'Escola celebra la festivitat de Sant Jordi amb un acte de caràcter cultural, en el qual s'entreguen els premis del Certamen Literari i Fotogràfic.
acteSJ19_01.png

Dijous 25 d'abril, un any més l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona ha celebrat el seu particular Sant Jordi. La celebració de l'acte de Sant Jordi ha començat a les 12.15 hores a l'Aula Capella. En aquesta ocasió la sotsdirectora d'Estudiantat i Promoció de l'ETSEIB, Lluïsa Jordi, ha donat la benvinguda a l'acte.

A continuació la directora de l'Escola, Neus Cónsul ha fet la presentació del ponent que faria la conferència de l'Acte, el Doctor enginyer industrial i professor emèrit del Departament d'Enginyeria Química de la UPC, Joaquim Casal i Fàbrega.

El ponent gironí, prolífic en publicacions científiques, també és reconegut per la seva vessant més artística com a escriptor de narrativa, vessant per la que ha sigut premiat en diverses ocasions pels seus relats de ficció. Entre les seves obres podem trobar "L'esperit de fum i altres relats", la novel·la de ciència-ficció "Una recerca en dos temps" (Menció UPC del Premi UPC de Ciència-ficció 2010), el relat "Entropia minvant" (Premi Ictineu 2012) i la novel·la "Tilepadeion" (Premi Manuel de Pedrolo 2014).

La conferència "De les equacions... al relat" ha sigut el darrer acte abans del lliurament de Premis del Certamen de Sant Jordi 2019.

Concurs de creació literària (Narració en prosa o poesia).

XXXI CERTAMEN LITERARI de l'ETSEIB "Sant Jordi 2019"

Els guanyadors en la categoria de Poesia van ser:

1r premi: "L'ofici de la set" de Carlos Álvaro García

2n premi: "Ones de baixa freqüència" de Clea Parcerisas Serrahima

Els guanyadors en la categoria de Prosa van ser:

1r premi: "La expectativa" d'Andrea Aguilella Merelas

2n premi: "La última batalla" d'Isabel Milla Olivero

Concurs de Fotografia Instagram "Moments ETSEIB".

XII CONCURS MARTA FRANQUESA I NIUBÓ "Sant Jordi 2019"

1r premi: "Cuestión de esfuerzo" d'Andrea Aguilella

2n premi: "N'he tret l'aigua clara" de Guillem Gutiérrez

L'acte de Sant Jordi es va tancar amb una copa de cava.

Fins al proper Sant Jordi a l'ETSEIB!